Tuesday, April 9, 2013

Daniel's fifteenth week: Dzien Babcie


The week's main theme was the Dzien Babcie for our classes, meaning Gokhan's class and my two classes. My second class started preparing the cards to give to their grandparents with some flowers attached to the cards by themselves.
W tym tygodniu głównym tematem był Dzień Babci I Dziadka. Moja druga ggrupa zaczęła przygotowywać kartki dla babci I dziadka z przyczepionymi, wykonanymi przez dzieci kiatami


The kids were ready after some rehearsals for the big show! They had fun while rehearsing but at the same time they took everything very seriously and worked hard to make a good show.
Dzieci były przygotowane po kilku próbach do wielkiego przedstawienia! Podczas prób dzieci dobrze się bawiły. Jednakże były bardzo skupione I ciężko pracowały, żeby przedstawienie dobrze wypadło.







Gokhan's brother Kan came to visit him to Poland, so he came to the kindergarten and since he's a sports teacher, he made some exercises with them.
Do Gokhana do Polski przyjechał w odwiedziny jego brat Kan, który odwiedził nasze przedszkole. Kan jest nauczycielem wychowania fizycznego, dlatego przygotował dla dzici zabawi I ćwiczenia.













Gokhan's teacher Dorotha had a very good idea. The idea was to create a video with the kids saying why they loved their grandparents. All the videos were supposed to be on a long video to give their grandparents them as a gift. Since I have a camera and I take a lot of pictures, I thought of putting a presentation picture for every kid before its video. So here are some of those pictures.
Nauczycielka w grupie Gokhana miała świetny pomysł. Zaproponowała stworzenie nagrania, w którym dzieci opowiadają dlaczegi I za co kochają swoich dziadków. Wypowiedzi dzieci zostały   nagrane I powstał filmik, który stał się prezentem dla dziadków. Ponieważ codzienni noszę aparat I ciągle robię zdjęcia, postanowiłam zrobić zdjęcie każdemu dziecku I umieścić je przed wypowiedzią w filmie. Oto kilka zdęć:





I started trusting my kids with my camera, since I have a project in mind where they are the ones that use the camera. I will tell you more later. I taught the children how to use the camera and they started taking pictures of other kids, me, the teachers, or just random things in the classroom.
Zacząłem ufać moim dzieciom I powierzyłem im swój aparat. Zwłaszcza, że mam pomysł na project, w którym dzieci w dużym topniu będą używać aparatu. O projekcie opowiem potem. Uczyłem dzieci jak obsługiwać aparat, kadrować. Dzieci uczyły się robiąc sobie nawzajem zdjęcia, jak również mi i nauczycielom, a także otaczającym je







It was still snowing but it wasn't a problem to go out and enjoy the snow!! The kids love the snow and playing with it.
Ciągle pada śnieg. Jednak nie stanowi to dla nas przeszkody, żeby cieszyć się zabawą na śniegu!! Dzieci kochają śnieg i zabawy na śniegu.




And then, the big day came, Dzien babcie for Gokhan's class.
I nadszedł wielki dzień. €Dzień Babci i Dziadka w grupie Gokhana.












Then, Dzien babcie for my second class.
Następnie święto Dziadków w mojej drugiej grupie












And last but not least important, my first class' dzien babcie show.
I na końcu choć nie mniej ważny występ z okazjii Dnia Babci i Dziadka w mojej pierwszej grupie.














My children started liking taking pictures, so they asked me the camera to take some pictures of their relatives after the show. Enjoy!
Moje dzieciaki Bardzo polubiły robienie zdjęć, dlatego poprosiły mnie o aparat, ponieważ chciały sfotgrafować swoich bliskich. Miłego oglądania!



No comments:

Post a Comment