Wednesday, November 21, 2012

3rd week of Gökhan :)

 3rd Week started with singing show to their families and theachers who work in another kindergarten.I was a part of this shows because they wanted me to introduce myself in polish to them and ı felt a bit excited did not know what was the reason but felt like ı was going to be in a champions league final match than the conversation was like that :p   Trzeci tydzień zaczął się od występu dla rodziców I nauczycieli, którzy pracują w innych przedszkolach. Byłem częścią tego występu, ponieważ wszyscy chcieli abym się przedstawił po polsku. Czułem się podekscytowany. Nie wiem dlaczego ale czułem się jak na finałowym meczu czempion Ligii. Moja konwersacja wyglądała następująco :p


Ja -Po polsku czy po angielsku :))))
Oni-Poooooo Polskuuuu
Ja-Dobrze ,spoko Mam na imie Gökhan .Jestem z Turzji Mam 23 lata
Dzieci mnie lubia ,Pani tez :p ja lubie wszytki :)) i jestem przytojny ,inteligantny sympaticny and oklaski oklaski oklaski :))

 We were in gimnazum for visiting libray and play some game with one of the theacher who works in there.It was really good that ı tried to understand riddle and answer one of them :)   Byliśmy z wizytą w bibliotece w gimnazium , gdzie odbyły się warsztaty z panią, która tam pracuje. Fajne było to, jak próbowałem zrozumieć zagadkę i na nią odpowiedzieć :)

 Ulani ulani
Malowane dzieci
Nie jedna panienka
Za wami poleci

:))))))
 Directors :)

WE LOVE THEM !



FORZA JUVEEEEEEEE AND GALATASARAY :)
 Warszawo ma, o Warszawo ma
Wciąż płaczę, gdy ciebie zobaczę
Warszawo, Warszawo ma.
Tam w gettcie głód
I nędza i chłód
I gorsza od głodu, od chłodu tęsknota
Warszawo ma.

NANANANANANANAN :P



Pani Mariskaaaa :)
 Moj Aniolek :))



 Pani Dorotka :))



Marzena and the best guy Daniel thanks for EVS to provided me to meet with this guy.I felt so happy and lucky ! :)  Marzena i najlepszy facet Daniel. Dzięki EVS miałem okazję poznać takiego chłopaka. Jestem szczęśliwy i czuję się szczęściarzem! :)

No comments:

Post a Comment